HC Orlová poptává dodavatele dopravních služeb

Tomáš Salamon, 08.06.2015 Hokejový klub HC Orlová na základě zák.č.137/2006 Sb. vyhlašuje veřejné výběrové řízení na poskytovatele dopravy pro sezónu 2015/2016. Veškeré náležitosti naleznete v tomto článku.

1/ Předmět veřejné zakázky :
Předmětem veřejné zakázky je zajištění autobusové přepravy hráčů a výstroje hokejového klubu HC Orlová k soutěžním utkáním pro všechny věkové kategorie klubu v rámci soutěží pořádaných Českým svazem ledního hokeje v sezóně 2015/16.Dále pak zajištění autobusové přepravy žáků ZŠ a MŠ Orlovských škol na zimní stadión v Orlové v rámci výuky bruslení v školním roce 2015/16. Požadavek na druh vozidla : meziměstský autobus Předpoklad ujetých kilometrů : dle potřeby,max.20 000 km Předpokládaná hodnota zakázky : do 400.000,-Kč bez DPH Zadavatel výslovně deklaruje,že se jedná o veřejnou zakázku malého rozsahu v souladu s § 12,odst.3,zák.č.137/2006 Sb o veřejných zakázkách,v souladu s § 18,odst.5 se nejedná o zadávací řízení dle tohoto zákona.

2/ Doba a místo plnění
a) přeprava k soutěžním utkáním – od 09/2015 do 03/2016 o sobotách a nedělích,mimo- řádně k vloženým utkáním v průběhu pracovního týdne, v moravskoslezském,olomouckém, zlínském a jihomoravském kraji.
b) výuka bruslení ZŠ+MŠ – od 10/2015 do 02/2015 v pondělí a čtvrtek od 7.30 do 11.30 hod, ze ZŠ+MŠ v Orlové na zimní stadión v Orlové a zpět.

3/ Obchodní a platební podmínky
Zadavatel požaduje předložení návrhu obchodní smlouvy,který kromě obvyklých náležitostí obchodní smlouvy bude obsahovat :
1) Předmět zakázky-specifikaci a rozsah služeb
2)Místo a dobu plnění
3)Cenové ujednání- stanovením jednotkové ceny v Kč/1 km jízdy a čekací doby v Kč/1/4hod, vše bez DPH
4)Platební podmínky-na základě vystavených měsíčních faktur přepravce.Přílohou faktury budou příslušné záznamy o provozu vozidla,místo a čas odjezdu,cíl příjezdu,počáteční a koncový stav tachometru,počet ujetých kilometrů a podpis odpovědného zaměstnance zadavatele k odsouhlašení vykázaných údajů.Délka splatnosti faktur min.60 dnů od vystavení faktury.

4/ Obsah a forma nabídky
Nabídka bude obsahovat :
1)Krycí list nabídky - dle vzoru v příloze k obsahu zadávací dokumentace
2)Výpis z obchodního rejstříku
3)Doklad o oprávnění k podnikání – živnost.list,licence,koncese
4)Přehled o počtu a typech autobusů formou čestného prohlášení 5)Návrh obchodní smlouvy

Forma nabídky :
Písemně v českém jazyce včetně všech dokladů a příloh podepsaných oprávněnou osobou nabízejícího.Jednotlivé strany nabídky budou očíslovány vzestupně od čísla 1 a zabezpečeny proti manipulaci sešitím celého dokumentu.Sešití bude opatřeno přelepkou s razítkem nabízejícího.Nabídka bude předložena v jednom výtisku.Nabídky se podávají v uzavřené obálce,označené názvem „ Veřejná zakázka HC Orlová – 01/2015 – NEOTVÍRAT „ s uvedením zpáteční adresy nabízejícího.Přelepení obálky bude opatřeno 2x razítkem nabízejícího.

5/ Hodnotící kritéria
Nabídky budou hodnoceny podle základního hodnotícího kritéria,jímž je nejnižší nabízená cena za 1km jízdy bez DPH.

6/ Místo a doba podání nabídky
1)Nabídku je možno doručit doporučeně poštou na adresu zadavatele : HC Orlová,Na Stuchlíkovci 982,735 14 Orlová-Lutyně nebo podat osobně na sekretariátě HC Orlová na výše uvedené adrese v pondělí,středu a pátek v době od 9.00 do 14.00 hod.
2)Nabídky musí být doručeny zadavateli do 19.6.2015 do 14.00 hod.

7/ Informace o výsledku
1)Otvírání obálek se uskuteční na jednání výkonného výboru HC Orlová dne 23.6.2015 v 17.00 hod.O výsledku zadávacího řízení rozhodne výkonný výbor HC na tomto jednání.
2)Uchazeči budou o výsledku informováni písemně.

V Orlové 3.6.2015
Daniel Marosz
prezident HC Orlová z.s.

Přílohy:

Dokument KRYCÍ LIST-VZ 01-2015.docx
Dokument HC ORLOVA-TISK.docx
Vzor dopisu zaslaného osloveným firmám VZ 01-2015 dopis.docx